Aby zgłosić urządzenie do naprawy należy skorzystać z systemu RMA, który jest system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem naszej strony internetowej, który umożliwia śledzenie przebiegu naprawy i komunikacji z serwisem bezpośrednio ze swojego konta i wiadomości e-mail.
Przygotuj wszystkie niezbędne dokumenty kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu. Prosimy szczegółowo wypełnić wszystkie pola formularza – ich właściwe uzupełnienie oraz szczegółowy opis usterki znacząco przyspieszą realizację procesu gwarancyjnego. Prosimy również uważnie zapoznać się z warunkami procedury RMA – w wypadku braku ich akceptacji nie będziemy niestety mogli pozytywnie rozpatrzyć zgłoszenia. Jeżeli przesłanie urządzenia do naszego serwisu nie będzie konieczne nasi pracownicy dołożą wszelkich starań by udzielić pomocy zdalnej w celu rozwiązania problemu i usunięcia usterki. Jeżeli zdalne usunięcie problemu okaże się niemożliwe zleceniu serwisowemu (na ogół do 24 godzin od zgłoszenia) zostanie nadany numer RMA, który prosimy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce. Przesyłki bez nadanego numeru RMA nie będą przyjmowane. Jeżeli to możliwe, prosimy umieszczać w paczce możliwie kompletny zestaw celem skuteczniejszego zdiagnozowania usterki.
Jak wysłać zgłoszenie serwisowe?
- Wejdź na stronę http://vesda.pl/support/rma
- Zaloguj się w systemie
- Wybierz dział RMA

Aby usprawnić pracę konsultanta i skrócić czas reakcji do minimum prosimy o podanie niezbędnych informacji:
| Pole | Opis pola |
| Dział | wybierz dział RMA |
| Producent | wybierz nazwę producenta zgłaszanego urządzenia |
| Model urządzenia | wybierz model urządzenia |
| Nr seryjny | podaj nr seryjny urządzenia (lub wpisz "brak") |
| Zgłoszenie | określ typ zgłoszenia |
| Temat | określ temat zdarzenie |
| Wiadomość | opis uszkodzenia, informacje uzupełniające |
| Priorytet | określ priorytet |
| Załączniki | opcjonalnie załącz np. z konfiguracja urządzenia, historia zdarzeń, itp. |
Po wypełnieniu formularza naciśnij przycisk: Wyślij zgłoszenie>>>
Po przesłaniu zgłoszenia system przydzieli indywidualny numer RMA dla danej sprawy.
Przejdź do formularza http://vesda.pl/support/rma
Nr RMA będzie niezbędny do identyfikacji Twojego zgłoszenia serwisowego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem lub jakiejkolwiek dokumentacji związanej z tą sprawą.