Vision Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji w siedzibie Sprzedawcy na zakupione przez Kupującego urządzenia.
W ramach gwarancji Vision Polska Sp. z o.o. zapewnia wsparcie dla zakupionych urządzeń i ich naprawę w przypadku ujawnienia wad:
W ramach gwarancji nie będą usuwane usterki wynikłe z:
niewłaściwej obsługi sprzętu i niewłaściwego uruchomienia, uszkodzeń mechanicznych, termicznych, trwałych i widocznych śladów korozji spowodowanych warunkami środowiskowymi oraz uszkodzeń z nich wynikających, przedostania się obcego napięcia (np. 230 V) na przewody instalacji elektrycznej systemu.
Kupujący pod rygorem utraty praw gwarancyjnych zobowiązuje się w terminie nie późniejszym niż 90 dni od daty końcowego odbioru systemu do zawarcia umowy na konserwację urządzeń objętych niniejszą Umową z firmą posiadającą uprawnienia do konserwacji przedmiotu oferty i poinformowania w formie pisemnej Vision Polska Sp. z o.o. o fakcie zawarcia takiej umowy.
Pojecie "naprawa" nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie.
W przypadku nieuzasadnionego wezwania do naprawy wszelkie koszty z tym związane wg pisemnej wyceny Vision Polska Sp. z o.o. pokrywa Kupujący.
Vision Polska Sp. z o.o. udziela dwuletniej (24 miesiące) gwarancji jakości, począwszy od daty nabycia wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej na urzadzeniu.
Vision Polska Sp. z o.o. udziela dwuletniej (24 miesiące) gwarancji jakości, począwszy od daty nabycia wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej na urzadzeniu.
Vision Polska Sp. z o.o. udziela dwuletniej (24 miesiące) gwarancji jakości, począwszy od daty nabycia wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej urzadzeniu.
Vision Polska Sp. z o.o. udziela dwuletniej (24 miesiące) gwarancji jakości, począwszy od daty nabycia wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej urzadzeniu.
Merawex Sp. z o.o. udziela trzyletniej (36 miesięcznej) gwarancji jakości dla zasilaczy, począwszy od daty nabycia wyrobu. Również 36 miesięczna gwarancja dotyczy akumulatorów zakupionych wraz z zasilaczami. W przypadku, gdy akumulatory są nabywane osobno, gwarancja na urządzenie wynosi 24 miesiące począwszy od daty zakupu wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej na urzadzeniu.
telefon: +48 616 746 204
e-mail: mk@visionpolska.pl
telefon: +48 616 746 203
e-mail: support@visionpolska.pl
Wsparcie techniczne & Serwis
System zgłoszeń helpdesk
telefon: +48 61 67 46 202
e-mail: bok@visionpolska.pl
Vision Polska Sp. z o.o.
ul. Unii Lubelskiej 1
61-249 Poznań
T: +48 616 746 202
F: +48 616 746 201
E: biuro@visionpolska.pl