facebook google+ youtube

  • Strefa partnera
  • O nas
  • Polityka prywatności
  • Blog
  • VPS
  • FAQ
  • Support
  • Kontakt
  • Home
  • Vesda
  • FAAST FLEX
  • OSID
  • STI
  • Katalog
    • Katalogi branżowe

      • Katalog produktów VESDA
      • Katalog produktów OSID
      • Katalog produktów STI
  • Rozwiązania
VESDA.pl

Bez dymu. Bez ognia. Bezpiecznie!

  • Home
  • Vesda
  • FAAST FLEX
  • OSID
  • STI
  • Katalog
  • Rozwiązania

VESDA FAQ

  • Home |
  • FAQ |
  • Gwarancje

Szczegółowe warunki gwarancji

Vision Polska Sp. z o.o. udziela gwarancji w siedzibie Sprzedawcy na zakupione przez Kupującego urządzenia.

W ramach gwarancji Vision Polska Sp. z o.o. zapewnia wsparcie dla zakupionych urządzeń i ich naprawę w przypadku ujawnienia wad:

  • Okres gwarancyjny przedłuża się o czas trwania naprawy gwarancyjnej
  • Termin wykonania naprawy gwarancyjnej 21 dni roboczych od daty dostarczenia do serwisu
  • W przypadku szczególnie poważnej awarii Kupujący i Vision Polska Sp. z o.o. pisemnie ustalą środki zaradcze do czasu zakończenia naprawy
  • Zgłoszenie musi nastąpić w systemie RMA.

W ramach gwarancji nie będą usuwane usterki wynikłe z:

  • nieprzestrzegania instrukcji obsługi użytkowania sprzętu, niezgodnie z przeznaczeniem przyłączania urządzeń do sieci energetycznych nie spełniających wymogów Polskiej Normy oraz pod napięcie inne niż wskazane w instrukcji montażu. Zaleca się aby montażu i uruchamianie systemu dokonywały firmy posiadająca przeszkolenie w Vision Polska Sp z o.o.
  • niewłaściwej obsługi sprzętu i niewłaściwego uruchomienia, uszkodzeń mechanicznych, termicznych, trwałych i widocznych śladów korozji spowodowanych warunkami środowiskowymi oraz uszkodzeń z nich wynikających, przedostania się obcego napięcia (np. 230 V) na przewody instalacji elektrycznej systemu.

Kupujący pod rygorem utraty praw gwarancyjnych zobowiązuje się w terminie nie późniejszym niż 90 dni od daty końcowego odbioru systemu do zawarcia umowy na konserwację urządzeń objętych niniejszą Umową z firmą posiadającą uprawnienia do konserwacji przedmiotu oferty i poinformowania w formie pisemnej Vision Polska Sp. z o.o. o fakcie zawarcia takiej umowy.

Pojecie "naprawa" nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie.

W przypadku nieuzasadnionego wezwania do naprawy wszelkie koszty z tym związane wg pisemnej wyceny Vision Polska Sp. z o.o. pokrywa Kupujący.

Gwarancja VESDA

Vision Polska Sp. z o.o. udziela dwuletniej (24 miesiące) gwarancji jakości, począwszy od daty nabycia wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej na urzadzeniu.

Czytaj więcej...

Gwarancja VESDA ECO

Vision Polska Sp. z o.o. udziela dwuletniej (24 miesiące) gwarancji jakości, począwszy od daty nabycia wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej na urzadzeniu.

Czytaj więcej...

Gwarancja OSID

Vision Polska Sp. z o.o. udziela dwuletniej (24 miesiące) gwarancji jakości, począwszy od daty nabycia wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej urzadzeniu.

Czytaj więcej...

Gwarancja STI

Vision Polska Sp. z o.o. udziela dwuletniej (24 miesiące) gwarancji jakości, począwszy od daty nabycia wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej urzadzeniu.

Czytaj więcej...

Gwarancja Merawex

Merawex Sp. z o.o. udziela trzyletniej (36 miesięcznej) gwarancji jakości dla zasilaczy, począwszy od daty nabycia wyrobu. Również 36 miesięczna gwarancja dotyczy akumulatorów zakupionych wraz z zasilaczami. W przypadku, gdy akumulatory są nabywane osobno, gwarancja na urządzenie wynosi 24 miesiące począwszy od daty zakupu wyrobu. Nr identyfikacyjny urzadzenia wskazany jest na naklejce identyfikacyjnej umieszczonej na urzadzeniu.

Czytaj więcej...

Kategorie faq

  • Warunki sprzedaży

  • Dostawa urządzeń

  • Wsparcie & Serwis

  • Naprawy i reklamacje

  • Gwarancje

Index

  • Szczegółowe warunki gwarancji
    • Gwarancja VESDA
    • Gwarancja VESDA ECO
    • Gwarancja OSID
    • Gwarancja STI
    • Gwarancja Merawex

Dział handlowy

telefon: +48 616 746 204
e-mail: mk@visionpolska.pl

Dział techniczny

telefon: +48 616 746 203
e-mail: support@visionpolska.pl

Wsparcie techniczne & Serwis
System zgłoszeń helpdesk

Biuro Obsługi Klienta

telefon: +48 61 67 46 202
e-mail: bok@visionpolska.pl

Sekretariat

Vision Polska Sp. z o.o.
ul. Unii Lubelskiej 1
61-249 Poznań

T: +48 616 746 202
F: +48 616 746 201
E: biuro@visionpolska.pl

Copyright © visionpolska.pl | All rights reserved

Design by VESDA.pl