Aby zgłosić urządzenie do naprawy należy skorzystać z systemu RMA, który jest system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem naszej strony internetowej, który umożliwia śledzenie przebiegu naprawy i komunikacji z serwisem bezpośrednio ze swojego konta i wiadomości e-mail.
Jeżeli kupiony towar ma wadę, kontrahent może złożyć reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę). Jej podstawą jest rękojmia (zawsze) albo gwarancja (o ile została udzielona).
telefon: +48 616 746 204
e-mail: mk@visionpolska.pl
telefon: +48 616 746 203
e-mail: support@visionpolska.pl
Wsparcie techniczne & Serwis
System zgłoszeń helpdesk
telefon: +48 61 67 46 202
e-mail: bok@visionpolska.pl
Vision Polska Sp. z o.o.
ul. Unii Lubelskiej 1
61-249 Poznań
T: +48 616 746 202
F: +48 616 746 201
E: biuro@visionpolska.pl