Vision Polska Sp. z o.o. realizując w tym również politykę Xtralis szczyci się profesjonalnym wsparciem technicznym dla swoich partnerów biznesowych i użytkowników systemów VESDA, VESDA ECO, OSID.
Najwyższej klasy produkty jakie dostarczamy oraz pełne zaplecze techniczne są podstawą do traktowania nas jako zaufanego partnera biznesowego.
Kładziemy duży nacisk na wsparcie technicze, które zacieśnia współpracę. Każdy, kto potrzebuje wsparcia technicznego, handlowego czy projektowego w zakresie urządzeń i systemów produkowanych przez firmę Xtralis uzyska niezbędne wsparcie w naszym przedstawicielstwie.
Vision Polska Sp. z o.o. jest polskim dystrybutor produktów firmy Xtralis. Specjalizujemy się w dostarczaniu najwyższej jakości produktów oraz pełnego wsparcia technicznego dla tego obszaru.
Wspieramy Inwestorów, Projektantów, Integratorów, Instalatorów. Wsparcie obejmuje cały zakres od projektowani do uruchomienia. Prowadzimy w tym zakresie również cykliczne szkolenia techniczne.
Wsparcie techniczne za pośrednictwem systemu RMA
Internetowy system wsparcia technicznego, który zapewniamy naszym partnerom jest idealnym rozwiązanie, które zapewnia dwukierunkową komunikację.
VESDAhelpdesk to całkowicie bezpłatna pomoc naszych konsultantów.
Zapewniamy kilka wariantów wsparcia technicznego:
- wsparcie projektowe - to pomoc przy ustaleniu koncepcji, pomoc przy obliczeniach, dobór odpowiedniego sprzętu.
- wsparcie przed sprzedażowe - to pomoc i profesjonalna porada w wyborze odpowiedniego sprzętu z naszej oferty
- wsparcie po sprzedażowe - to profesjonalna pomoc w konfiguracji, szczegółowe instrukcje użytkowania zakupionego sprzętu oraz wskazówki jak poradzić sobie z trudnościami podczas pracy z urządzeniem
Strony Internetowe
Vision Polska Sp. z o.o. zgodnie z polityka Xtralis utrzymuje extranet dla swoich partnerów biznesowych. Dział z plikami do pobrania umożliwiają dostęp do najnowszego oprogramowania, podręczników, specyfikacji technicznych, not aplikacyjnych i innych dokumentów wsparcia technicznego.