VESDA FAQ

Firma Vision Polska Sp. z o.o. preferuje wysyłanie zapytań handlowych oraz zamówień za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Zapytania handlowe lub zamówienia prosimy przesyłać bezpośrednio do handlowca lub na adres biuro@visionpolska.pl. Dostawę urządzeń realizujemy tylko na podstawie złożonego zamówienia.

Składanie zamówień przez partnerów handlowych

Każde zamówienie powinno spełniać minimalne wymagania i zawierać informacje takiej jak:

  • zamówienie w formie wiadomości e-mail
  • zestawienie elementów z numerami katalogowymi i ilościami
  • miejsce dostawy
  • termin dostawy

Składanie zamówień przez nowych kontrahentów

Zamówienia przyjmowane są w formie wiadomości e-mail, skan podpisanego zamówienia na papierze firmowym lub na formularzu zamówienia lub faksem.

Każde zamówienie powinno spełniać minimalne wymagania i zawierać informacje takiej jak:

  • potwierdzenie osoby składającej zamówienie
  • zestawienie elementów z numerami katalogowymi i ilościami
  • określenie miejsca wysłania faktury
  • określenie miejsca dostawy
  • określenie terminu dostawy

W celu usprawnienia zamawiania zachęcamy również do korzystając z modułu "Koszyk zapytania" w katalogu na naszej stronie internetowej. Wybrane produkty należy dodać do koszyka zapytania a następnie wypełnić formularza "Zapytanie ofertowe".  Przesłane zapytanie odeślemy Państwu w formie oferty handlowej. Ofertę należy potwierdzić, która w tym momencie zmieni status na zamówienie.