Polityka Jakości utrzymywana przez Vision Polska Sp. z o. o. gwarantuje staranną i profesjonalną obsługę partherów handlowych w całym procesie śewiadczonych usług.
Utrzymywany, najwyższy poziom obsługi pozwala spełnić oczekiwania wszystkich kontrahentów przy jednoczesnym zagwarantowaniu najwyższej jakości oferowanych urządzeń, stosowaniu najnowocześniejszych technologii oraz zapewnieniu specjalistycznego doradztwa w zakresie:
- dostawa urządzeń
- wsparcie techniczne w dziedzinie projektowania i montażu
- serwis gwarancyjnym i pogwarancyjny
- szkolenia techniczne
Mając na uwadze spełnienie oczekiwań partnerów oraz wymagania formalno-prawne przyjęliśmy następujące cele, do których konsekwentnie dążymy:
- maksymalnego zadowolenia naszych partnerów
- umacnianie pozycji rynkowej
- zadowolenia pracowników i ulepszanie warunków pracy
- stały wzrost poziomu spełnienia wymagań i oczekiwań Klientów
- utrzymywanie działalności na poziomie finansowej opłacalności
- promowanie najnowocześniejszych technologii w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Zarząd Vision Polska Sp. z o.o. zapewnia, że Polityka Jakości jest zrozumiała i wdrożona oraz, że są zapewnione środki do jej realizacji w warunkach wewnętrznego środowiska tak, aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angażować w osiąganie celów jakości.
Zgodność polityki jakości i systeu zarządzania zakościa jest utrzymywana poprzez stosowanie okresowej oceny efektywności całego systemu jakości oraz planowanie stosownych działań.
ISO 9001:2008 | Numer certyfikatu 0198 100 00626
Data: 23.07.2004 | Wydanie: 2 | Zatwierdził: Zarząd