plcsenlvsk

VESDA FAQ

Internetowy system wsparcia technicznego, który zapewniamy naszym partnerom jest idealnym rozwiązaniem, które zapewnia dwukierunkową komunikację. VESDAhelpdesk to całkowicie bezpłatna pomoc naszych konsultantów.

Oferujemy kilka wariantów wsparcia technicznego:

  • wsparcie przed zakupem - to pomoc i profesjonalna porada przy wyborze odpowiedniego sprzętu z naszej oferty
  • wsparcie po zakupie - to fachowa pomoc w konfiguracji, szczegółowe instrukcje użytkowania zakupionego sprzętu oraz wskazówki jak poradzić sobie w pracy z urządzeniem
  • wsparcie dla projektantów - to pomoc przy ustaleniu koncepcji, pomoc przy obliczeniach, dobór odpowiedniego sprzętu.

Każda zgłaszana sprawa otrzymuje niepowtarzalny nr zgłoszenia i jest prowadzona do jej zamknięcia przez jedną osobę.

Warto pamiętać!

Składając zapytanie do działu wsparcia technicznego, prosimy pamiętać:

  • Dział Wsparcie Technicznego czynny jest od poniedziałku do piątku, od 08:00 do 16:00.
  • Zgłoszenia są obsługiwane w ciągu 24 godzin.
  • Zgłoszenia do działu wsparcia technicznego przyjmowane są tylko z wykorzystaniem systemu helpdesk
  • Przy wysyłaniu zgłoszenia opisz najdokładniej powstały problem, pozwoli to konsultantowi w jak najkrótszym czasie przesłać precyzyjne rozwiązanie.

Działy Wsparcia Technicznego

VESDA
Dział wsparcia technicznego dla urządzeń, instalacji i oprogramowania systemu VESDA. W tym dziale należy przesyłać zgłoszenia dotyczące usterek, problemów technicznych czy wątpliwości projektowych.
Każde zgłoszenie otrzymuje niepowtarzalny nr, który jest identyfikatorem sprawy.

VESDA E
Dział wsparcia technicznego dla urządzeń, instalacji i oprogramowania systemu VESDA-E. W tym dziale należy przesyłać zgłoszenia dotyczące usterek, problemów technicznych czy wątpliwości projektowych.
Każde zgłoszenie otrzymuje niepowtarzalny nr, który jest identyfikatorem sprawy.

VESDA ECO
Dział wsparcia technicznego dla urządzeń, instalacji i oprogramowania systemu VESDA ECO. W tym dziale należy przesyłać zgłoszenia dotyczące usterek, problemów technicznych czy wątpliwości projektowych.
Każde zgłoszenie otrzymuje niepowtarzalny nr, który jest identyfikatorem sprawy.

OSID
Dział wsparcia technicznego dla urządzeń, instalacji i oprogramowania systemu OSID. W tym dziale należy przesłać zgłoszenia dotyczące usterek, problemów technicznych czy wątpliwości projektowych.
Każde zgłoszenie otrzymuje niepowtarzalny nr, który jest identyfikatorem sprawy.

STI
Dział wsparcia technicznego dla urządzeń STI. W tym dziale należy przesyłać zgłoszenia dotyczące usterek, problemów technicznych czy wątpliwości projektowych.
Każde zgłosznie otrzymuje niepowtarzalny nr, który jest identyfikatorem sprawy.

PS
Dział wsparcia technicznego dla urządzeń zasilających (zasilaczy i akumulatorów). W tym dziale należy przesyłać zgłoszenia dotyczące usterek, problemów technicznych czy wątpliwości projektowych.
Każde zgłoszenie otrzymuje niepowtarzalny nr, który jest identyfikatorem sprawy.

Logistyka
Dział związany z obsługą transportu urządzeń. W tym dziale należy przesyłać zgłoszenia dotyczące braku przesyłki lub uszkodzenia przesyłki.
Każde zgłoszenie otrzymuje niepowtarzalny nr, który jest identyfikatorem sprawy.

RMA
Dziął związany z obsługą gwarancyjną i pogwarancyjną wszystkich oferowanych urządzeń. Szczegóły składania zgłoszenia >>>