Vision Polska Sp. z o.o. realizując w tym również politykę Xtralis szczyci się profesjonalnym wsparciem technicznym dla swoich partnerów biznesowych i użytkowników systemów VESDA, VESDA ECO, OSID.
Najwyższej klasy produkty jakie dostarczamy oraz pełne zaplecze techniczne są podstawą do traktowania nas jako zaufanego partnera biznesowego.
Kładziemy duży nacisk na wsparcie technicze, które zacieśnia współpracę. Każdy, kto potrzebuje wsparcia technicznego, handlowego czy projektowego w zakresie urządzeń i systemów produkowanych przez firmę Xtralis uzyska niezbędne wsparcie w naszym przedstawicielstwie.
Vision Polska Sp. z o.o. jest polskim dystrybutor produktów firmy Xtralis. Specjalizujemy się w dostarczaniu najwyższej jakości produktów oraz pełnego wsparcia technicznego dla tego obszaru.
Wspieramy Inwestorów, Projektantów, Integratorów, Instalatorów. Wsparcie obejmuje cały zakres od projektowani do uruchomienia. Prowadzimy w tym zakresie również cykliczne szkolenia techniczne.
Wsparcie techniczne za pośrednictwem systemu helpdesk
Internetowy system wsparcia technicznego, który zapewniamy naszym partnerom jest idealnym rozwiązanie, które zapewnia dwukierunkową komunikację.
VESDAhelpdesk to całkowicie bezpłatna pomoc naszych konsultantów.
Zapewniamy kilka wariantów wsparcia technicznego:
Strony Internetowe
Vision Polska Sp. z o.o. zgodnie z polityka Xtralis utrzymuje extranet dla swoich partnerów biznesowych. Dział z plikami do pobrania umożliwiają dostęp do najnowszego oprogramowania, podręczników, specyfikacji technicznych, not aplikacyjnych i innych dokumentów wsparcia technicznego.
telefon: +48 616 746 204
e-mail: mk@visionpolska.pl
telefon: +48 616 746 203
e-mail: support@visionpolska.pl
Wsparcie techniczne & Serwis
System zgłoszeń helpdesk
telefon: +48 61 67 46 202
e-mail: bok@visionpolska.pl
Vision Polska Sp. z o.o.
ul. Unii Lubelskiej 1
61-249 Poznań
T: +48 616 746 202
F: +48 616 746 201
E: biuro@visionpolska.pl